Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jessica Boots - WaarBenJij.nu Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jessica Boots - WaarBenJij.nu

Wellington

Blijf op de hoogte en volg Jessica

10 November 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hi everyone

Ik hoop dat het nog allemaal goed met jullie gaat!
Ik heb weer een super leuk weekend achter de rug!
Ik zal beginnen bij vrijdag, Alex zijn verjaardag, ze waren natuurlijk al vroeg wakker, en ik dus ook haha. Liedje gezongen, en.. cadeautjes! Ik had voor hem een kleine Digger (graafmachine)en een canvas doek van Thomas de trein gekocht. Ook had ik een Thomas de trein slinger gemaakt.
Verder kreeg hij veel auto’s en treinen, meer en meer trein haha. We gingen naar playgroup en hadden samen regenboog muffins gemaakt om uit te delen. De rest van de dag was hij heerlijk aan het spelen met zijn nieuwe speelgoed!
Op zaterdagochtend vertrok ik met Katie, Max en Jasmin om 6.20 uur naar het vliegveld, Rosa een vriendin die niet mee ging had ons gebracht. Super lief want ze was heel vroeg wakker voor ons!
Op naar Wellington, een stad aan de andere kant van het Noorder eiland, tegen het Zuider eiland aan.
Om 9 uur kwamen we daar aan, bij de landing had ik ontzettend veel last van mijn oren. De rest van de dag zaten m’n oren dan ook dicht, heel vervelend.
We hadden een taxi genomen naar het hostel om onze tassen te dumpen en gingen toen naar het bekende museum daar. Was enorm groot, en super leuk! Daarna lekker pizza als lunch gehad en de stad ingelopen. Max en ik wilden ‘even’ terug naar het hostel om iets op te halen, maar jawel.. je zult het wel raden.. wij konden de weg terug naar het hostel niet meer vinden, allebei geen internet op onze telefoon, en mensen die ons de verkeerde kant op stuurde. Soms vraag ik mij wel eens af hoe het toch mogelijk is dat wij beide in Nieuw Zeeland zijn aangekomen. Maargoed uiteindelijk zijn we er gekomen, en hebben wij best veel van de stad gezien (laten we het positief bekijken).
De weg terug naar Katie en Jasmin vinden ging een stuk beter. We zijn aan het water gaan zitten, van het uitzicht genieten.
In de avond zijn we uit gegaan, het was ontzettend gezellig!
Op zondag zouden we om 2 uur s’middags weer terug vliegen naar Auckland. We wilde nog graag naar Mount Victoria, dus zijn na een lekker ontbijt met de kabelbaan omhoog gegaan. Het uitzicht was super mooi! Wij wilde graag naar beneden lopen, maar helaas hadden we daar geen tijd meer voor dus zijn we met de kabelbaan ook weer terug gegaan.
Om 3 uur kwamen we in Auckland aan, en om 7 uur was ik eindelijk weer thuis. Top openbaar vervoer hier! Met de auto is het maar een half uurtje rijden.
Ik heb ontzettend genoten van het weekend, en we hadden erg veel geluk dat het weer zo mooi was! Normaal is er erg veel wind in Wellington. Maar dat viel nu best mee.

Hopelijk hebben jullie het met plezier gelezen.

Cheers!

  • 10 November 2014 - 21:57

    Eduard:

    Ik denk dat jij wel een boek kan schrijven als terug komt.
    Dat jullie af en toe verdwalen maakt het ook weer een beetje spannend.
    Als je dan uiteindelijk maar wel weer de juiste weg vindt.
    Liefs pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 10484

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: