Paintball & Sealife - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jessica Boots - WaarBenJij.nu Paintball & Sealife - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jessica Boots - WaarBenJij.nu

Paintball & Sealife

Blijf op de hoogte en volg Jessica

21 Juni 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

De tijd gaat zo ontzettend snel dat ik alweer in mijn laatste weekenden zit! Nog extra genieten dus en alles doen wat ik nog wilde doen!
Ik ben erg blij dat mijn vriendinnen dezelfde tijd als ik weg gaan hier, niemand heeft echt meer plaatsen waar ze graag heen willen omdat we toch alles al hebben gezien wat we wilden zien. We vervelen ons allemaal wat en hebben nu al zoveel lunch en koffieplaatsen bezocht dat we eens wat anders wilde. Louisa had een aantal goede deals gevonden, een daarvan was paintballen en dat leek ons wel erg leuk! Wij dachten dat we gewoon rond 11 uur konden komen, even een aantal spelletjes spelen en weer gaan, maar nee.. we moesten daar precies om 9 uur zijn! Het was een uur rijden en dus stond mijn wekker op zaterdag al om 7 uur, dat valt even tegen als je al de hele week naar zaterdagochtend uit kijk!
aangezien wij hier nu al een lange tijd zijn, zijn wij een beetje aan de kiwi-tijd gewend en is optijd komen geen optie! What about the coffee!?

Eenmaal aangekomen (20 min te laat) moesten wij een formulier invullen en de kleren aantrekken. Om 10 uur begon de eerste game. Vanaf het moment dat ik mijn helm op had vond ik het al verschrikkelijk, ik werd claustrofobisch en had het gevoel dat ik geen adem kreeg! Gelukkig kon ik wennen aan de helm en pakte ik mijn pistool erbij.
Toen we begonnen aan de game was het veel leuker dan ik had verwacht! In de 3e game probeerde ik iemand van het andere team af te schieten, helaas was hij beter in schieten en schoot 3 keer op mijn been. Aauuw ik was even bang dat hij echte kogels had gebruikt! Wat doet dat een pijn zeg!
de games erna moest ik heel zuinig doen met mijn paintballs aangezien ik er maar 100 voor de hele dag had, en om meer te kopen zou minimaal 30 dollar kosten. Ik was vooral aan het verstoppen dus!
Op het moment dat Louisa en ik beide geen paintballs meer hadden konden wij ons team laten winnen door zonder pistool naar de vlag te rennen en zonder af geschoten te worden de vlag naar de andere kant te brengen! We hebben we gewonnen!
Rond 1 uur waren Louisa en ik klaar en zijn naar mijn favoriete Icecream shop gereden die daar vlak bij was! Yumm

Vandaag (zondag) ben ik met Lea naar Kelly Tarltons (sealife) gegaan, dat is een ‘Must-do’ in Auckland en wij waren er nog niet geweest.
Het was een leuk dagje en we waren precies op tijd om te zien hoe de Pinguïns hun vis kregen. Wij keken er van op hoe groot de vis is die zij in een keer doorslikken! Een pinguïn verslikte zich, arm beestje.
Verder vond ik de tunnel bijzonder! Het in een tunnel gemaakt van glas heel dicht bij je hoofd. Er zwemmen allemaal vissen en haaien vlak bij!

Het was zeker weer een leuk en gezellig weekend en ik weet nu zeker dat ik niet gemaakt ben om soldaad te worden!
Ik moet nu nog 2 weken werken en dan ga ik naar Fiji! Woeehoee!

See ya soon! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 10494

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: