Dinner @ Skytower - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jessica Boots - WaarBenJij.nu Dinner @ Skytower - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jessica Boots - WaarBenJij.nu

Dinner @ Skytower

Blijf op de hoogte en volg Jessica

09 December 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ja nu ik hier toch ben moeten we alle leuke dingen doen! Daar hoort dus ook bij een Dinner in de Skytower. En dan was toch wel heel bijzonder. Normaal is de Skytower al best leuk om in rond te lopen. Ik ben er al een aantal keer geweest. Een keer in de avond en een keer overdag.
In de avond is het leuk en mooi dat je alle lichtjes kan zien in de stad en iets er omheen. En overdag vond ik ook wel erg leuk omdat je meer kan zien (details) ik was er overdag met Alex, en die vond het geweldig om alle diggers en kranen, boten, vrachtwagens etc. te zien.

Maar dan is uiteten daar toch wel weer even wat anders, aangezien je niet rond loopt, nee het hele restaurant gaat rond. 360 graden per uur. In het begin is dat wel even raar, maar het is toch wel heel vet! Elke keer dat je uit het raam kijkt zie je weer wat anders! En het eten was zooo lekker!!

We gingen hier heen als afscheidsetentje voor Rosa (en natuurlijk omdat het gewoon super vet is), want dat is ook wel weer het Au Pair leven, iedereen komt en gaat. In Januari/ februari zullen er meerdere Au Pairs weg gaan omdat ze of van januari een jaar kwamen. Of ze kwamen in juli/augustus en bleven een half jaar. Maar gelukkig blijven er ook genoeg andere nog langer, en komen er vast ook weer genoeg nieuwe bij.

Ik ben hier ook alweer bijna 5 maanden! Wowww wat gaat dat mega snel! Om nog maar even niet te beginnen over het terug gaan naar Nederland, want daar kijk ik toch stiekem wel heel erg tegenop.. maar gelukkig duurt dat nog lang!
Toch ben ik er al wel een beetje mee bezig, want ik moet toch beginnen met het uitzoeken van een studie of iets anders wat ik wil gaan doen. En terwijl ik dat doe, merk ik wel dat een veel positiever ben geworden. Voordat ik hier heen ging wist ik niet wat ik wilde doen, niks was leuk genoeg om voor een lange tijd te doen.
En nu als ik aan het zoeken ben, is het nog steeds lastig, maar juist omdat alles me leuk lijkt!


Cheerss!

  • 09 December 2014 - 10:46

    Els:

    Hoi Jessica ,
    Dat ziet er zeker lekker uit op de foto ,
    en wat een prachtig uitzicht.
    Groetjes tante Els

  • 09 December 2014 - 12:54

    Eduard:

    Met je Prachtige foto's en mooie verhalen kan ik me aardig inleven in je leventje daar.
    Tja ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers op jou leventje daar.
    En inderdaad ook ik ben langzamerhand een klein beetje bezig met jou terugkomst.
    Maar dat duurt nog heel lang. Dus je hebt nog tijd genoeg om je droomreis compleet te maken.

  • 11 December 2014 - 20:53

    Anita:

    Hoi Jessica,
    Mooie foto's hoor, ziet er allemaal prima uit!
    Ga vooral maar heel veel leuke dingen doen, je bent er nu toch...
    Je hebt helaas het sinterklaasfeest hier gemist, maar gelukkig heb je het toch een heel klein beetje gevierd met je gastgezin. Op naar kerst in je bikini ?

    Liefs mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 10501

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: