Relaxing weekends - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jessica Boots - WaarBenJij.nu Relaxing weekends - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jessica Boots - WaarBenJij.nu

Relaxing weekends

Blijf op de hoogte en volg Jessica

18 Mei 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Weer even een teken van leven vanuit hier..

Het is alweer een tijdje terug dat ik mijn laatste Blog schreef, daarom zal ik jullie weer op de hoogte stellen.
De laatste weken zijn niet heel bijzonder geweest. Ik heb zo goed als alles van Nieuw Zeeland gezien en ben hard aan het sparen voor de trip naar Fiji aangezien dat niet goedkoop is.
De werkweken zijn allemaal ongeveer hetzelfde gebleven, druk maar gezellig! Ik heb de kinderen verteld dat ik bijna weg zal gaan en dat er een nieuwe Au Pair zal komen. Ze begrepen allemaal goed wat ik bedoelde en waren daar wat verdrietig om. Alex kwam naar mij toe voor een knuffel en zei: I don’t want you to go! You have been such a great Au Pair!
En Rose zei: awh but I love you! I might even cry!
Dat doet wel even wat met je hoor! Tegen de kinderen probeer ik heel positief te blijven doordat we kunnen Skype en we kunnen elkaar nog opzoeken, kaarten sturen. Maar jullie snappen vast ook wel dat het voor mij ook ontzettend lastig is om ze achter te laten.

Verder in de weekenden hang ik een beetje rond met vriendinnen, hebben we een movienight, gaan uiteten, even de stad in om koffie te drinken en dat soort dingetjes. Gelukkig blijven de meeste van mijn vriendinnen ook tot Juli en hebben ze dus ook zo goed als alles wat ze wilde al gezien, en moeten ze ook geld sparen! Gezellig samen niks doen.
Ik heb 1 laatste trip gepland naar Napier en Hawkes bay over 2 weken, het is een lang weekend en ik wilde niet 3 dagen thuis zitten!
Voor Fiji hebben Krista en ik een tour geboekt. We wilde het eerst zonder tour doen omdat we dachten dat dat veel goedkoper zou zijn, maar dat bleek dus niet! Het was ontzettend lastig om te zien waar we heen moesten, en het was evengoed erg duur, waarschijnlijk duurder dan een tour. Nu weten we iniedergeval dat we alle top punten daar zullen zien! Soooo excited!!

Sorry, het was dit keer geen bijzonder Blog, maar jullie weten nu weer dat alles nog goed met me gaat! Ook belangrijk toch?

See ya all soon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 10464

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: