Weekend anders dan verwacht. - Reisverslag uit Muriwai Beach, Nieuw Zeeland van Jessica Boots - WaarBenJij.nu Weekend anders dan verwacht. - Reisverslag uit Muriwai Beach, Nieuw Zeeland van Jessica Boots - WaarBenJij.nu

Weekend anders dan verwacht.

Blijf op de hoogte en volg Jessica

24 November 2014 | Nieuw Zeeland, Muriwai Beach

Een weekend anders dan verwacht? Hoezo dan? Je zou dit weekend toch die Tongariro Crossing gaan doen?
Ja.. dat klopt. Ik stond netjes op vrijdag ochtend om 11 uur met mijn grote backpack op de plaats waar ik zou worden opgehaald door 3 vriendinnen om vervolgens 5 uur in de auto te zitten. Maar nee.. dat liep net even anders.
Ik kreeg een berichtje ‘we komen wat later’ prima, de zon schijnt, ik zit hier nog wel even goed!
Half uur later ‘we komen er aan!’ oke, je mag nu wel wat opschieten als het even kan, maar geen probleem.
Na een uur wachten ‘sorry ik kan de auto niet meer lenen, we kunnen niet gaan’… Tja daar sta je dan, op je vrijgenomen dag met je spullen ingepakt en geen andere plannen voor het weekend.
Toen ik weer thuis kwam, keek mijn hostmom wel even raar op, want huh.. je zou al een uur onderweg zijn!? Hele verhaal uitgelegd en die was net zo boos als dat ik was. Je zou toch denken dat ze dat allemaal goed had geregeld met de auto..
Vervolgens had ze van alles geregeld zodat ik de auto zou kunnen lenen (normaal heb ik nooit een auto in het weekend) dus ik weer happy! Meiden opgebeld ‘we kunnen toch nog gaan! Let’s go!’ ohh nee sorry.. nu hebben we geen zin meer..
Uh Pardon!? Geen zin?
Jullie kunnen je wel voorstellen dat ik toen helemaal boos was.
Berichtje op Facebook gezet of er toevallig iemand anders was die met me mee wilde, maar dat kan natuurlijk niet, dan moet er al iemand op vrijdag vrij zijn, zonder andere plannen voor het weekend, en alle spullen al heeft.

En toen belde mijn lieve vriendin Karlijn op dat ik met haar en 2 vriendinnen de Tongariro Crossing kan doen in een van de volgende weekenden! Super lief!
Maar dat was nog niet eens alles. Ook had ze bedacht dat ik dit weekend met haar (en de 2 vriendinnen, Nadja en Michelle) mee kon, zodat ik niet het hele weekend thuis zat. Wat een topper!
En het weekend was super!
Zaterdagochtend vertrokken we naar Whangarei om daar naar de waterval te gaan. Het was erg lekker weer dus daar hadden we geluk mee! Bikini aan en zwemmen!
Er hing een touw aan de boom zodat je in het water kon springen, dat was top! Niemand had eerst even gecheckt hoe koud het water was, dus dat was even een shock haha. Maar eenmaal er in viel het wel mee!
Toen kwam er iemand met het goede idee dat het wel leuk zou zijn om op het strand te gaan slapen.. he Karlijn!? Dus even wat warme kleding en dekens bij elkaar gehaald en op naar het strand! Maar we waren er nog niet of het ging al regenen, waren wij even blij dat we met 2 auto’s waren gegaan! Nu konden we daar in slapen.
Zondag ochtend heb ik mijn eerste surfles gedaan! Dat wilde ik al super graag doen, en nu was ik er toch! Waarom niet?
Ik vond het erg leuk! En ik heb weer genoeg zout binnen voor het komende jaar.
De rest van de dag lekker in de zon gelegen, en rond 7 uur waren we weer thuis.

ondanks alles dus toch een top weekend gehad!! Thankss Karlijn!!

Cheers!

  • 07 December 2014 - 21:03

    Els:

    Hoi Jessica,
    Ik liep effe op achter maar wat weer een mooie verhalen, je beleef wel heel wat zo.
    en mooie foto s erbij geweldig
    groetjes Tante Els en ook van Ome Jos en je neven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 10461

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: